HU / EN

Kompetenciáink

A csapatunk legerősebb kompetenciái közelebbről.

Matematikai optimalizáció

Cégünk igen jelentős, logisztikai optimalizációra szakosodott matematikusi kapacitással és portfólióval rendelkezik. Matematikai optimalizálás megvalósítása során a feltárjuk az optimalizálható területeket, elvégezzük a matematikai optimalizációt és az így megszületett eredményeket önálló szoftveres formában, vagy meglevő rendszereikbe integrálva elkészítjük partnereink részére.

Gyakorlatban cégünk tudományos szaknyelven: operációkutatással foglalkozik. A logisztikai feladatokat matematikai modellekkel írja le és oldja meg. Ezzel a megoldással képessé válik sokkal összetettebb problémákat kezelni, sokkal robosztusabb, gyorsabb, optimalizáltabb környezetet létrehozni, teljes, több területet átfogó optimalizációt végezni.

Kompetenciáink

Pontosabb, gyorsabb, robosztusabb, mint a piacon lévő termékek!

A hibrid megoldásunk a matematikai optimalizációs eljáráscsoport előnyeinek ötvözete, vagyis a lineáris algoritmusok pontosságát ötvözte az evolúciós alkalmazások gyorsaságával és robosztus rendszerekben történő működésével.

Adatbányászati eljárások

Olyan új eljárássorok, algoritmuscsaládok kifejlesztésére kerül sor, amely pénzintézeti és telekommunikációs területen a jelenlegi adatbányász megoldások hatékonyságát – egy új megközelítés segítségével – a többszörösére növeli, új dimenziókat nyit.

Projektjeink esetén, akár mindkét szakkompetenciát fel tudjuk használni, vagy igény szerint ezek ötvözetét (adatbányászat+optimalizáció) alkalmazzuk.

Mit jelent ez a gyakorlatban?  - Optimális megoldások a járattervezésben, fuvarszervezésben és az adatbányászat területén

A csapat matematikai optimalizáció területén szerzett jártassága a gyakorlatban olyan megoldások kialakításában testesül meg amelyek a logisztika és szállítmányozás területén , valamint utazóügynöki tevékenységet végző vállalkozások munkafolyamatainak hatékonyságát hivatottak növelni.

Kiemelten hasznos lehet a cégünk által fejlesztett termékcsalád azoknak a vállalatoknak, melyeknek nagy mennyiségű adatmennyiséggel, specifikus ismérvek figyelembe vételével kell dolgoznia valamint kiemelten fontos szerepet tulajdonítanak az up-to-date információnak.

OpTimo

Gyors reakció váratlan eseményekre, átlátható munkaprogramok up-to-date beosztással és hatékony túratervekkel. Optimalizál, újratervez és szinkronizál.

Az OpTimo-t kimondottan a logisztikai területen tevékenykedő és utazóügynöki tevékenységet végző vállalkozások munkafolyamatainak optimalizálására fejlesztettük ki. Célja, hogy átláthatóbb, gyorsabb reakcióidejű és hatékonyabb ügykezelési megoldást biztosítson az Ön vállalkozása számára.

A termék az adott időben elvégzendő komplex feladatok, bonyolult ügyvitelek, szállítások valamint ügynöki tevékenységek tervezésében és megvalósításában nyújt kiváló támogatást. Az OpTimo célja, hogy átláthatóbb, gyorsabb reakcióidejű éshatékonyabb ügykezelési megoldást biztosítson.

Az OpTimo a költséghatékony, rugalmas és komplett munkaprogramok összeállításával, valamint túra- és beosztástervek elkészítésével és követésével támogatja az adminisztrációt, továbbá nagy segítséget nyújt az éppen úton lévő fuvarozók és ügynökök tevékenységeinek összehangolásában.

Hogy működik?

Termékünk a vállalati okostelefonok képességeire építve kínál egy SaaS-on (Software as a Service) alapuló integrált beosztás-, túratervező és vállalatszintű tervezés optimalizáló rendszert. Az OpTimo integrálja az optimalizáció, a költséghatékonyság, a dinamikus ügyintézés, az eredményes adat- és feladatkezelés, a rugalmas űrlapkezelés, a riport és monitoring, valamint a csalásfelderítés funkciókat és beépíti a már meglévő vállalatirányítási folyamatokba.

x

OpTrans

Költséghatékony fuvartervezés, átlátható munkafolyamatok, gyors reakció idő. Felderít, optimalizál, tervez és segít a döntéshozásban.

Az OpTrans termékcsalád elsősorban szállítmányozási és logisztikai területen működő cégek informatikai rendszerébe épülve használható. Az Optrans terméket tehát a következő területeken tevékenykedő vállalatoknak kiemelten ajánljuk:

Az OpTrans a fuvarozó és szállítmányozó cégek számára olyan informatikai megoldást biztosít, amely a napi fuvartervezési folyamatokat rugalmasan támogatja az adott vállalat egyedi igényeinek figyelembe vételével. Lehetővé teszi a routing és scheduling feladatok adott vállalatra szabott automatizált kezelését, az ügyféllel együtt kialakított keretrendszer alapján.

A szoftver a lehető legalacsonyabb üzemanyagköltségeket, a munkaerőforrás maximális kihasználtságát, a fuvaridő lerövidülését, pontosabb munkavégzést, váratlan eseményekre gyors reakciót és újratervezést, kontrollálható munkafolyamatokat, mérhető teljesítményt, és hatékony fuvartervezést tesz lehetővé. Mindez hozzájárul a cég versenypozíciójának javításához, a profit növeléséhez és az ügyfelek elégedettségének növeléséhez.

x

TranzDat

Ritmus az adatok mélyén

A TranzaDat egy innovatív üzleti intelligencia szoftver, egy forradalmian új adatbányászati algoritmus család, amely támogatja a döntéshozókat. A termék lehetőséget nyújt arra, hogy a legoptimálisabb döntést tudják meghozni az időzítés, ügyféltulajdonságok, tranzakciók elemzésével.

A vásárlói adatokat felhasználva, a TranzaDat egyszerű, leíró jelentéseket készít a vásárlók szokásairól és viselkedéséről. A szoftver megoldás a tranzakciós üzleti intelligencia módszerek felhasználásával az alábbi területeken kínál megoldást:

A TranzaDat szoftver lényegi előnye a tradícionális adatbányászati megoldásokkal ellentétben, hogy aggregálás nélkül dolgozik a tranzakciós adatok felhasználásával, így nem áll fenn az adatvesztés veszélye. Az ügyfelek tranzakcionális adatait felhasználva nemcsak a kliensek viselkedését, de annak ritmusát és időbeliségét is képes vizsgálni. Növelve annak a valószínűségét, hogy a korábban rejtve maradt lényeges tulajdonságok egy váratlan, rendszertelen esemény vagy viselkedés során ezúttal felismerhetőek legyenek.

A döntéshozók kényelmét szolgálva az adatok egy web-alapú felületen kezelhetőek az adatbázis átadása nélkül. A függvények futtatási eredményei visszakerülnek az adatbázisba és on-demand rendelkezésre állnak. Ezáltal az adatok komplexitását megőrizve biztonságos és felhasználó barát módon kezelhetőek a bonyolult összefüggéseken alapuló információk.

A TranzaDat segítségével teljesebb kép adható az ügyfelekről, és csökkenthető a reakcióidő a fogyasztói igények kielégítése kapcsán. A klasszikus adatbányászati megoldások mellett kiemelt figyelmet fordítunk a hűség programok/és e-pénztárca platformok működése során keletkezett értékes adatok elemzésére.

Gyakorlatilag minden olyan cég számára nélkülözhetetlen eszköz, amelynél számolni kell széles ügyfélkörrel vagy sok adatot kell a lehető leggyorsabban feldolgozni.

x